marți, 3 martie 2009

Mi-e dor sa mai merg la un ceai

Am fost acum ceva timp la o ceainarie, cu o prietena. Am fost placut impresionata si as vrea sa pot merge mai des. O ceainarie iti ofera o atmosfera placuta, relaxanta, melancolica, propice depanarii amintirilor.
Bineinteles ca aici putem savura cele mai placute varietati de ceai, apartinand celor trei categorii: verde, negru si maroniu. Toate aceste ceaiuri sunt facute din aceleasi specii de plante, diferenta de culoare fiind rezultata din metodele de procesare ale frunzelor de ceai. Cum era de asteptat, ceaiul alb nu este oxidat deloc, cel maroniu este supus unei oxidari mici iar cel negru unei oxidari care dureaza mai multe ore.
"Camellia Sinensis" este arbustul din care provine ceaiul, arbust care creste in zeci de tari situate in zona intertropicala. Asa cum spuneam, din cele trei mari categorii rezulta numeroase varietati de ceai care ne rasfata gustul. Daca veti merge intr-o ceainarie, cu siguranta o sa gasiti o aroma care o sa va incante. Puteti alege dintr-o serie de ceaiuri chinezesti, indiene, rusesti, irlandeze, engleze s.a.
Asadar, daca va doriti o pauza relaxanta si aromata, nu ezitati sa vizitati o ceainarie.
Am adaugat mai jos o melodie care trezeste multora amintiri placute, o melodie a lui Victor Socaciu cu versuri superbe care se potrivesc acestui subiect.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu zic ca Nicole e cea mai indicata pentru o asemenea invitatie. Zi si tu ceva, Nicole! :)

Anonim spunea...

stiu o ceainarie minunata, in centrul orasului astuia paraginit si trist si murdar; ascunsa printre ruinele unor case din anii '48, acoperita cu rogojini din stuf, cu leagane mari in curte si muzica asortata; e un loc cu adevarat interesant peste care am dat din intimplare...serendipity ti-ar placea mult :)