vineri, 14 august 2009

Masini de epoca in Parcul Carol, Bucuresti













6 comentarii:

Lexa Verzes spunea...

Superbitati! Dar atentie la titlu, nu toate-s de "epoca". Am vazut ca cea galbena e mai noua... eventual masini "retro" (ca sa nu spun "vintage" ca deja cuvantul suna aiurea)

Flavia spunea...

Corect. M-am gandit la asta dar am spus sa respect denumirea data de organizatorii expozitiei...

Horatziu spunea...

facem un schimb de link-uri? al meu e www.boxerul.blogspot.com . lasa-mi un comm cu raspunsul.merci

mihaela spunea...

cum pot sa inchiriez o astfel de masina , cea cu nr B-95-YEN ?

Flavia spunea...

Cred ca ar trebuia sa luati legatura cu cineva de la Clubul vehiculelor de epoca din Romanaia.

Rent a car Bucuresti spunea...

Daca reusesti sa ii convingi sa ti-o inchirieze cu siguranta va costa foarte mult.