sâmbătă, 25 aprilie 2009

De Paste, acasa si la bunica

In sfarsit am reusit sa "evadam" pentru cateva zile din Bucurestiul acesta sufocant si nu oriunde, ci unde este cel mai bine si mai frumos, acasa. Am fost si la bunica iar aceasta zona cu privelisti frumoase si cu aer curat, cu natura care freamata de viata si culoare, cu oameni onesti si modesti, mult mai buni si neatinsi de atitudinea specifica “bucurestenilor” nu poate decat sa ma incante si sa ma incarce de optimism. Promit sa revin cu detalii despre Ramnicu Sarat.

Cateva imagini surprinse in aceste zile petrecute pe meleaguri buzoiene si brailene:

5 comentarii:

dan spunea...

ms de comentariu ,daca ai fost si u la tara si ai un articol si cateva imagini sunt bnine venite aici unde binenteles iti voi posta numele ca fiind autoarea articolului respectiv
O seara frumoasa sa ai

MareleRapid spunea...

frumoase poze, felicitari!

Flavia spunea...

Multumesc! Frumos subiect tratezi tu acolo pe blogul tau. :)

victor spunea...

Si eu am fost de Pasti la bunica:)

victor spunea...

Si eu am fost la bunica de Pasti:)