sâmbătă, 28 februarie 2009

Restaurantul "La Mama"

Din categoria Bucurestiul este urat de multi, haideti sa-i vedem si partile bune :D, m-am gandit sa prezint anumite locatii, evenimente, trairi, care fac din Bucuresti un oras cu multe posibilitati de exprimare. Trecand peste miile de inconveniente rezultate din traiul in capitala noastra draga, pe care toti o blamam, haideti sa incercam sa vedem si latura pozitiva a acestui oras.
Pentru ca zilele aceste s-au aniversat 10 ani de la infiintarea restaurantului la care merg adesea, "La Mama", m-am gandit sa va spun cateva cuvinte despre acesta, despre atmosfera placuta si mancarea foarte buna pe care le-am intalnit mereu aici. "La Mama" reprezinta un lant de restaurante cu specific traditional romanesc, format din sase restaurante, cinci in Bucuresti si unul la Constanta, pe faleza. Vi-l recomand din inima daca va place mancarea traditionala romaneasca, gustoasa, cu adevarat "ca la mama acasa", portii mari pentru gurmanzi, atmosfera primitoare si preturi accesibile. Este un restaurant in care te simti degajat, natural, trairi datorate comportamentul personalului dar si categoriei de clienti care vin de obicei la acest restaurant. Pana acum am avut norocul sa nu vad pe aici fete schimonosite de superficialitate si aroganta ieftina care sa te faca sa ti se opreasca mancarea in gat.
Asadar, daca doriti un bun raport calitate-pret, eu zic ca Restaurantul "La Mama" este cea mai fericita alegere. Pana la proba contrarie, eu il sustin.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Oricine are nevoie de o a doua sansa. Cred ca atata Bucurestiul cat si acest restaurant s-ar putea transforma in mai bine cu putina bunavointa si ajutor...