sâmbătă, 21 februarie 2009

Bun gasit,

Mi-am realizat un blog. De ce? As vrea sa fiu si eu 100% sigura de un raspuns. Pana nu demult, nu ma interesa in niciun fel acest mod de a te expune, credeam eu...
Tot ce se intampla in jurul nostru insa, zi de zi, iti starneste dorinta de a te exprima din ce in ce mai mult si mai tare, pentru ca in ultimul timp, din pacate, vorbim mult dar comunicam extrem de putin.
As vrea ca oamenii sa se exprime mai mult, sa-si arate elementele unice, abiliatatile care sunt prezente in fiecare dintre noi si care ne diferentiaza de ceilalti. Normal este sa ne placa atunci cand primim ceea ce ne dorim dar sa fim fericiti, atunci cand oferim si noi, mai mult decat am primit.
Oamenii pot mai mult decat sa se lase condusi sau, mai rau, trasformati de ceea ce ne inconjoara.
Traim intr-o lume din ce in ce mai dura de aceea trebuie sa ne regasim, sa redescoperim umanitatea din noi. Este singura modalitate prin care vom evita sa ne autodistrugem. Poate par dramatica dar, hey, traiesc in Bucuresti...
Cred ca este mai bine sa ma opresc aici pentru moment.
Sper ca acest blog sa fie o alegere buna si sa ma faca sa-mi inlatur si ultimele urme de indoiala asupra acestui mod de comunicare.

Niciun comentariu: