miercuri, 23 martie 2011

Concurs pe Magic FM

Această fotografie participă la un concurs organizat de Radio Magic Fm, un radio pe care îl ascult cu plăcere zilnic. Poate de aceea m-am gândit să trimit această fotografie, la care ţin enorm, datorită personajului alături de care sunt.
Pentru mine, momentele petrecute în compania cailor sunt printre cele mai fericite din viaţă mea, aşa că mi s-a părut potrivită pentru acest concurs. Căluţul din imagine se numeşte Amar şi este un superb exemplar de Shagya Arab, un cal minunat care te încânta cu frumuseţea şi nivelul sau de pregătire. Este calul care m-a iniţiat în tainele călăriei, la care merg şi acum cu mare plăcere de ori câte ori am ocazia.
După ce am înscris fotografia am văzut plângerile celor înscrişi de mai mult timp asupra sistemului de votare. Nu îmi pasă  dacă se acordă notă minimă  doar pentru a scădea media unei fotografii, cui îi place să o aprecieze. Cei care votează cu 1 doar pentru a-i scădea media nu au cum să-mi ia vreodată bucuria pe care am simţit-o atunci când am realizat această fotografie.
Dacă va place, va rog să o apreciaţi, dacă nu, atunci îmi pare rău că v-am răpit câteva secunde din timpul vostru.
http://www.magicfm.ro/cele-mai-frumoase-momente-din-viata-au-muzica-lor/485/Addicted-To-Beauty.html

Niciun comentariu: