vineri, 12 octombrie 2012

A venit toamna




E toamna iară
            Ariana

A câta oara-mi spun: “e toamnã iarã”,
 A cîta oarã roadele-mi culeg,
 A câta oarã ochii-mi numãrarã,
 Focuri în târguri, cârduri cãnd plecarã,
 De-ai stii sã-mi spui acum, a cãta oarã?

 În geamul meu bat frunze gãlbenite,
 Desprinse de pe ramurile lor,
 În ele vãd o lume pe sfârsite,
Sunt triste frunzele, sunt ruginite!
 Ai sti sã-mi spui ceva din taina lor?

Oh, Tatã n-oi mai intreba a câta oarã
 Cãci forma vietii din trecut
S-a dus, în existenta mea spiritualã
 În noua si cereasca primãvarã
Nemuritor voi fii lângã Isus! (2x)

 Din tot ce-a fost, rãmane-va sãmânta,
 Viata nouã-n rodul copt cules,
Aceasta v-a rãmâne prima oarã
 Pentru eterna, fericita tarã,
 Ca o comoarã-n tainã înteles!

A câta oara-mi spun: “e toamnã iarã”
 Si-a câta oarã frunze-mi bat în geam,
 Cãnd an de an cocorii se-nsirarã
 De ce sã mai întreb, a câta oarã?
 Îmi spun toti anii mei desprinsi din ram’!

Oh, Tatã n-oi mai intreba a câta oarã
 Cãci forma vietii din trecut
 S-a dus, în existenta mea spiritualã
 În noua si cereasca primãvarã
Nemuritor voi fiï lângã Isus! (3x)

Niciun comentariu: